Hva er E-Design?

I vår verden i dag tar teknologien over. Vi kan snakke med leger og psykologer på apper, bestille mat, klær og interiør på nett og få det levert på døren. Vi kan flørte, finne kjærlighet, se verden i 360 grader med spesielle briller og nå kan du også få interiørveiledning på epost. Dette kalles E-Design; Elektronisk design.

Denne tjenesten er blitt stor i både USA og England og det er firmaer som kun driver med dette. Vi i Norge henger litt etter, så det er ikke så mange firmaer som tilbyr dette og det er heller ikke så mange forbrukere som vet det eksisterer.

Vi i Marø & Mageli ønsker å tilby dette til deg. I motsetning til de fleste andre som driver med dette, ønsker vi å gjøre det så enkelt, tidseffektivt og kostbesparende og brukervennlig som mulig.

Å skaffe interiørhjelp er i disse dager dyrt. Det koster flere tusen kroner å få en profesjonell hjem til deg. Det koster penger, kanskje bor du et sted der det ikke er så mange som tilbyr denne tjenesten, kanskje ønsker du bare svar på et par spørsmål. Vi ønsker at interiørhjelp skal være tilgjengelig for alle. Alle fortjener et hjem de trives i.

Hvorfor bruke e-design?
– Du kan få hjelp til innredning uansett hor du befinner deg.
– Det sparer deg for tid
– Det er kostnadseffektivt
– Det er kostnadseffektivt

E-Design er for deg som ønsker konkrete tips og råd, men er villig til å gjøre litt jobb selv. Det er derfor det er tids- og kostbesparende

Vi har gjort prosessen ganske enkel for deg som ønsker det enkelt

PROSESSEN:

– Du tar relevante bilder av det du ønsker hjelp til og sammen med en utfyllende og forklarende tekst sender du dette til post@marointerior.no (dette inntil vi får en nettbasert løsning, som vi gleder oss veldig til).
Send gjerne med noen inspirasjonsbilder. Hvis nødvendig, legg ved mål og skisser.

– Du vil få en mail tilbake med pris og betalingsinfo.Hvis nødvendig, vil jeg stille noen flere spørsmål for å hjelpe deg best mulig.

– Etter at betalingen er mottatt vil du innen to arbeidsdager, med mindre annet er avtalt, få et svar. Dette kan varier alt ettersom hva du spør om. Men vil vanligvis være et moodboard, en shoppingliste med forslag på produkter eller en kombinasjon av disse to. Ved større prosjekter kan det inkludere møbleringsplaner og 3D tegninger.

Når du har mottatt svaret er det opp til deg hvordan du vil bruke det. Jeg vil være tilgjengelig til å hjelpe deg en gang med å redigere rådene jeg har gitt deg om du ikke er fornøyd.

Om du ønsker å lese mer om tjenesten, se produkter og priser så finner du det her.